عرفان بابایی

هنر جدید دست خوردن

1390/12/22 22:31
نویسنده : مامان فهیمه
187 بازدید
اشتراک گذاری

کلی وقته نیومدم و کلی حرف  برای گفتن دارم

سعی می کنم امشب کلی بنویسم!!!!!!!!!

اول از همه از هنر جدیدت بگم که دست خوردنه!!!! اوایل فقط دستت مشت بود و می خوردیش و بی هدف بود! اما بعد از یه مدتی انگشت اشارت رو پیدا کردی و انو نوش جان می کردی!!! هه هه هه بعضی وقت ها که بیدار می شدی نمی فهمیدم و یه دفعه می دیدم ملچ مولوچ صدا میاد! کلی شب ها می خندیدم! 

اوایل دست خوردن نمی تونستی دستت رو خودت دهنت کنی و هر موقع نزدیک دهنت می شد اونو می خوردی و اونقدر روی دهنت می کشیدیش تا انگشت اشارت بره تویه دهنت و ملچ مولوچ! و گاهی اوقات هم اعصابت خورد می شد که من دستم و می خوام بیان بهم بدیدش هه هه! اما این روزها دستت رو می گیری بالا نگاش می کنی و مستقیم می کنیش دهنت!

عرفان: دستم و می دی یا خودم پیداش کنم؟(کپ باباتی)

دست خوردن

عرفان: دیدی پیداش کردم.

دست خوردن

عرفان: اجازه ما انگشت می خوریم!

دست خوردن

عرفان: ای ول! همین انگشت رو می خواستم!

دست خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان کیمیا
23 اسفند 90 23:21
جاننننننننننننم پیداش کردی افریننننننن
خاله فاطمه
26 اسفند 90 13:43
از هنرهای خوشگلم عکس نگیرین چش می خورم ها...