عرفان بابایی

منو میشناسی!!! دیگه چی؟؟؟؟؟؟

1390/12/22 23:41
نویسنده : مامان فهیمه
172 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها فکر کنم دیگه من و بابا محمد و مامان نرگسی! سه نفری که بیش از همه باهات هستیم و می شناسی! درواقع من رو خیلی وقته که می شناسی اما به عنوان منبع غذایی بوده!!! این روزها باهام دوستی و می شناسیم! از دور که می بینیمون تویه جمع یه جور دیگه عکس العمل نشون می دی و اینکه صدامون رو دنبال می کنی!

دست هات رو خیلی خیلی بهتر کنترل می کنی !!! دیروز وقتی بغلت کرده بودم با دستت می کشیدی روی صورتم و باهام حرف می زدی!!! منم کلی کیف کردم.....

دیگه وقتی گرسنه هستی و بیداری جیغ و داد نمی کنی! اولش یکم لنده میدی و بعد یواش یواش اگه به دادت نرسیم جیغ و داد .... بگم ها! این روز ها یاد گرفتی جیغ می کشی!!! خیلی باحاله از خود راضی عزیزم یه بار که نمی دونستم گریت از گرسنگی هست وقتی بغلت کردم اشک های نازنینت رو دیدم... کلی دلم سوخت!!! دفعه اول بود که از چشمت می اومد بیرونناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان کیمیا
23 اسفند 90 23:24
حالا همچین کم کم حس افتخار میکنی که میشناسدت بعدش احساس بیچارگی هههههه چون فقط اویزون تو میشه
خاله فاطمه
26 اسفند 90 13:39
پ ن پ می خوای نشناسم ...