عرفان بابایی

خوابیدن و پستونک

1390/12/22 23:46
نویسنده : مامان فهیمه
282 بازدید
اشتراک گذاری

اتفاق تاریخی به وقوع پیوست..... در پنج شنبه 17 اسفند ماه، آقا عرفان که در پذیرایی در کنار دختر خاله هایش بود به تنهایی و بدون هیچ گونه کمک به خواب رفت.... وقتی حانیه اومد و این خبر رو بهم داد دیدنی بودم!!!! چشم هام 4تا شده بود و با تعجب به حانیه گفتم خودش خوابید!!!!!؟؟؟؟ .... اما تا امروز اصلا چنین اتفاقی تکرار نشده!!! نمی دونم به قول خاله سمانه تا من هستم که بخوابونمت! چرا خودت بخوابی؟؟؟؟...

و در همین روز هم دیده شد که شما پستونک رو بدون اینکه برات بگیرن نوش جان می کنی! اما باز هم دیگه تکرار نشد!!!!متفکر

آرزوهای دست نیافتنی .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان کیمیا
23 اسفند 90 23:26
پس بلاخره گرفت ....ببینم منم پستونک کیمیا رو تا 3 ماهگی نگه میداشتم بعد که سه ماهش شد پستونک 3 تا 6 رو بهش دادم دیگه نیاز نبود بگیرمش ...فهمیدم پستونکه واسش کوچک بوده هی تف میشده بیرون اخه کیمیا دهنش بزرگ بود ههههه...حالا تو هم امتحان کن شاید پستونک سایز 3 تا 6 ماهو بهتر بگیره یادم نبود بهت بگم
خاله فاطمه
26 اسفند 90 13:39
عزیزم... مامان جونم نگران نباش زودی بزرگ می شم بعد شما می آخی چقدر زود گذشت چقدر من نگران بودم ها...