عرفان بابایی

هفته اول

1390/12/13 18:02
نویسنده : مامان فهیمه
205 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه اومده بودی بینمون و ما هم کلی از اینکه می تونیستم حست کنیم و ببینیمت کیف می کردیم. بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم (ساعت 3) و اومدیم خونه من حتی صبر نکردم که بخوام بشینم یا دراز بکشم و مستقیم رفتم و دوش گرفتم. چقدر خوب بود و احساس می کردم تمیز شدم. خوب راستش شما خواب بودی و اجازه نداشتیم فعلا شما رو ببریم حمام باید صبر می کردیم تا چربی هایی که روی پوستت بود جذب بدنت بشه. این عکست بعد از اولین حمام هست.

حمام

حمام

برا حمام بردن شازده پسر، اول بابا محمد رفت حمام که محیط حمام گرم بشه، بعد از اون هم مامان نرگسی و خاله زهرا و خاله مریم و خاله منصوره داخل حمام و مادرجون هم بیرون مشغول بودن :). عجب حمامی! آخه مامان جون من خودم بعد از زایمان استخوان دنبالچم مشکل بهم زده بود و هیچ کاری نمی تونستم انجام بدم و تویه کارهای خودم هم مونده بودم.

خیلی ها اومدن خونمون برا دیدنت :) ابن عکس جالبی بود با دختر عموت و دختر خالت :)

مهمان

صورت ماهت چند روز اول دونه ریخته بود بیرون و قرمز شده بود اما بعد از حمام خیلی بهتر شد و آروم آروم خوب شد. البته هنوز که 18 روز از تولدت میگذره هر از گاهی چند تا دونه میزنه روی صورت قشنگت.

 متاسفانه پسرک ما زرد شد! اما شکر خدا به حد خطرناکش نرسید. روز شنبه شما رو بردن برای غربالگری و تست زردی. و تست زردی رو تا سه روز بعد هم برات چک کردیم که مطمئن بشیم مقدار زردیت اومده پایین. اما هنوز که 18 روزت هست زردی و واسه همین چند بار دیگه باز هم ازت تست گرفتن و دوبار هم از دست قشنگت خون گرفتن که دفعه اول من بودم و دلم برات کباب شد :( چقدر گریه کردی!!!!!!!

آخر هفته اولت بابا محمد موفق شد که برات شناسنامه بگیره و رسما به دنیا بیای :) عکس شناسنامت رو بعدا می زارم فعلا در دسترس نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان کیمیا
19 دی 90 0:39
عزیزممممممممممممم
فسقلی زودی لپ دار شده ها بهش رسیدی حسابی حواست باشه مثل کیمیا نشه جوجه شده 9800 قدش هم 72 نمیدونی واسه 2 تا قاشق لعاب برنج چکار میکنه که
خیلی ناز بودن عکسا


هه دیگه جوجه نیست که
خدایا بزرگ بشن می گن رژیم نشن یه دردسر آدم می مونه !