عرفان بابایی

حمام

1390/12/13 18:07
نویسنده : مامان فهیمه
165 بازدید
اشتراک گذاری

هه هه!

بالاخره جرات فرمودیم و امروز شما رو بردیم حمام!!!!!!!!!!! قابل توجه دوستان!!! تا حالا مامان نرگسی زحمت می کشیدن و من نقش دست اندر کار رو بازی می کردم! قبل از حمام بهت می گفتم آخ جون دیگه یاد می گیرم و یه روز در میون می برمت حمام... و مامانی می گفتن اگه می دونی اصلا یادت نمی دم!!! هه هه هه... عکس ندارم! هم هوا تاریکه و عکس خوب نمی شه! و هم اینکه می خوام از فرصت استفاده کنم و خودم هم بخوابم! آخه دیشب تا دیروقت بیدار بودی و من امروز دانشگاه.... فقط اومدم که از افتخاراتم بنویسم تا از آب و تاب نیافتاده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطمه
13 اسفند 90 18:47
من موقع علی به اینها می گفتم اولین ها
اولین باری که مامان بردت حمام مبارک باشه خاله


خیلی خوشمزه بود
خاله فاطمه
18 اسفند 90 7:03
مطلب جدید لطفا


چشم!!!!