عرفان بابایی

سفر

1390/11/25 16:11
نویسنده : مامان فهیمه
135 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفر در طول زندگیت و در شکم مامان فهیمه به سر می بردی :) با بابا محمد و باباعلی و مامان نرگسی به همراه دایی محمد و زن دایی فاطمه یه هفته رفتیم ترکیه :) اون موقع سه ماه و نیم بود که تو شکم مامان فهیمه بودی و هنوز هم روح در بدنت نیومده بود ... واسه اتفاقاتی که قبل سفر پیش اومده بود و خطراتی که رفع شده بود با کلی ترس و لرز رفتیم و اونجا خیلی مراقب بودم که اتفاقی برات نیافته .... همسفری ها هم خیلی کمک کردن و خیلی وقت ها به خاطر من از خوشی هاشون زدن دستتتون درد نکنه خدا رو شکر مشکلی هم پیش نیومد 

اونجا من 2 ساعت یه بار گرسنه می شدم و دلم می خواست از غذاهای خوش مزه ترکیه نوش جان کنم. بدنم توانایی راه رفتن زیاد و نداشت و زودی زروارم در می رفت :) اما خیلی خوب بود

کلی لباس گرفتم که همه رو به این امید گرفتم که بعدا اندازم بشه و تشویقم کنه که لاغر بشم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)