عرفان بابایی

اتفاقات هفته اخیر

1390/11/20 16:30
نویسنده : مامان فهیمه
185 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدیم خونه خودمون :) هوراااااا مامان فهیمه بزرگ شده خودش می خواد بچه داری کنه....

 

طی یک تصمیم یه دفعه ای کل وسایل رو که یه ماشین پر می شد جمع کردیم و اومدیم خونه ! چند روز طول کشید تا خونه به دمای خوب رسید یه روز که با ژاکت بودی! تا 3 روز هم ما توی سالن که گرم تر بود و شما کنار شوفاژ بودی می خوابیدیم.

خونه

دیشب برای اولین بار خنده ی طولانی صدا دار و با قهقه کردی :) سه یا چهار بار قهقه زدی و هه هه شیر رفت پشت گلوت و به سرفه افتادی :) کلی دلم می خواست بوست کنم :) اما از اونجا که تب خال زدم (تقریبا یه هفته می شه نبوسیدمت دیگه دارم دق می کنم) لهت کردم هه هه هه...

 دیروز با کلافگی تا ساعت 3 ظهر می خواستی بخوابی و بعد از چند دقیقه خوابیدن بیدار می شدی و من هم دیگه واقعا خسته شده بودم .... تو رو تکون که می دادم خودم گیج خواب شده بودم و هیچ کاری جز خوابوندنت انجام نداده بودم و آخر کار هم نا موفق بودم.... وقتی بابا محمد هم اومد خونه هم این اوضاع بود ... اما یه لحظه گفتم کاش رو شکم می خوابوندمت و در نهایت تعجب بعد از چند ثانیه خودت آروم چشمهات و بستی و خوابیدی ... از تعجب دهنم باز مونده بود و نگاه بابا محمد می کردم... خدای من یعنی تو که آروم هستی و گریه نمی کنی هم این همه دلت درد می کنه که نمی زاره بخوابی!!!!!!!!! خدا کنه زودتر خوب بشی! 

دیروز بالاخره به این نتیجه رسیدم که دمای خونه به اندازه ای رسیده که شما اذیت نشی و جرات کردم و توی اتاق لباست رو درآوردم و حسابی ماساژت بدم و بدون کلاه ازت عکس بگیرم :) کلی دوس داشتی ...

ماساژ

ماساژ

ماساژ

امروز برای اولین بار جرات کردم که پیش بابا محمد یه جا بخوابید :) احساس می کردم هر دو نیاز دارید آخه بابا محمد واسه درگیری های کاری خیلی خسته بود و تو هم دلت درد می کرد :* فکر کنم تخت بوی مامان فهیمه می داده و تو حسابی آروم شدی آخه ماشاالله به جونت الان تقریبا 3 ساعت هست خوابیدی و من به کلی کارهام رسیدم :) شیطونه میگه همیشه اینجا بخوابونمت :*

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
20 بهمن 90 16:42
وای خاله به قربونت چقدر نازی
میای با هم دوست بشیم منتطرتم



ممنون که سر زدید
سمانه مامان کیمیا
21 بهمن 90 20:26
اوخیییییییییییییی....خب فهمیه یه یه هفته پیش خودت بخوابونش نترسبا 1 هفته عادت نمیکنه ولی شاید یاد بگیره بخوابه و اروم بشه طفلکییییی بچمون


هه هه نه بابا خوابوندمش بعد گذاشتمش رو تخت
خاله فاطمه
8 اسفند 90 12:29
ای بابا این دوتا چقدر شکل همن
باید بهش بگیم محمد سراج کوچک


دنبال عکس کوچیکیم .... اگه بدونی !