عرفان بابایی

واکسن دوماهگی

1390/12/13 17:26
نویسنده : مامان فهیمه
379 بازدید
اشتراک گذاری

از همون اول تولدت اسم واکسن که می اومد دل نگران می شدم. از هفته قبل فهمیدیم که بابا محمد برای کاری روز واکسنت شیراز نیستن و خاله زهرا مهربونت زحمت کشید و همرامون اومد... آخه تا حالا من تنهایی با شما سوار ماشین نبودم و می ترسیدم بعد از واکسن آروم نباشی ! خلاصه قبل از واکسن استامینوفن رو بهت دادیم و بعد از اینکه واکسن هات رو برات زد ( که گریه هم کردی اما زودی خاله برات شیشه شیر گذاشت دهنت و گریت آروم شد) تا دو روز استامینوفن رو بهت دادم اما یه کوچولو تب کردی و روز اول هم یه کوچولو جیغ و داد!!!!!!! راستش دکتری که برات واکسن زد گفت برات گرمش نکنم !!! اما من گرم کردم تا سریع تر جذب بشه! و دردت کمتر بشه!

اینم یه عکس از بعد از واکسنت

واکسن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان کیمیا
13 اسفند 90 13:05
اخیییییییییییی چه مظلوم خوابیده .....خداروشکر که بد واکسن نیستی عسیسمممممممم


آهان ! هه هه از جمله روزهایی بود که برا خوابش درگیری نداشتیم!
خاله فاطمه
13 اسفند 90 19:39
عزیزمممممممممم
اما اشکال نداره خاله برات خوبه


آره خاله منم تحمل کردم
خاله فاطمه
18 اسفند 90 7:02
پسر خوب خاله