عرفان بابایی

شمارش معکوس

1390/9/20 23:42
نویسنده : مامان فهیمه
170 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه داریم به لحظات پایانی نزدیک می شیم و اگر طبق گفته آخرین دکتر حساب کنیم (آخه کلی دکتر عوض شد برات) 10 روز دیگه مونده (البته به حساب خودم 9 روز :) یه روز هم یه روزه دیگه! ) اما حالا واقعا چند روز دیگه تصمیم میگیری که بیای خدا می دونهچشمک

امروز با بابا محمد رفته بودیم دکتر برا چک آپ! دکتر می خواست وضعیت قلبت رو چک کنه که ببینه خوب تالاب تولوپ می کنه یانه که یه دفعه با کلی ذوق گفت آخی! نیم رخ صورتش! منو می گی 2 تا چشم داشتم دوتا دیگه قرض کردم و تویه تصویر نا مفهومه سونوگرافی دنبالت می گشتم یول واااااااااااای! بعد از اینکه دکتر توضیح داد کلی ذوق کردمماچ دکتر لب هات رو نشون داد و گفت لب های درشتی داره و نگاه! مثه ماهی الان یه حالت بلع داره و من بی اختیار گفتم عزیییزم بغل لب هات و باز و بسته می کردی و مثه ماهی آب می خوردی قلب خیلی کیف کردم نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمانه مامان کیمیا
21 آذر 90 21:57
اوخییییییی عزیزممممممم.... اره خیلی کیف داره ......ایشالا سالم به دنیه بیاد و راحت واسه خودت به امید خدا......
موقع زایمان من و کیمیا رو یادت نره هاااااااااا
راستی اگه سونو اونطوری گفته یعنی شبیه باباشه


ان شاالله! به امید خدا
آره منم همین حدس رو می زنم بالاخره یکی میآد تو خانوادمون که شبیه ما نیست
خاله فاطمه
28 آذر 90 13:01
اومد ازش بپرس خوشمزه هم بوده ؟